تفرقه ها را با الهام از فرهنگ جبهه و ایثار باید از بین برد
نوشته شده توسط : brezzers

به گزارش ایرنا، ' سعید تاجیك ' جمعه شب در آیین یادواره 33 شهید پایگاه مسلم ابن عقیل در مسجد الرسول كاشان اظهار داشت: اگر فرهنگ دفاع مقدس، ایثار و شهادت در جامعه رواج یابد، شاهد برخی تفرقه ها و مشكلات نخواهیم بود.

وی افزود: جنگ تحمیلی كه با احتساب قایله هایی كه در كشور به پا كردند،10 سال طول كشید یك جنگ جهانی سوم و رویارویی ایران اسلامی با همه جهان كفر و استكبار بود، اما فرزندان غیور ایران با روحیه جهاد و ایثار یك تنه پیروز این میدان شدند.

تاجیك افزود: به عنوان نمونه ' محمد ' نوجوان 16 ساله ای بود كه در شب عملیات با بدن خود و در حالی كه چفیه به دهان گرفته بود، اثر منور را از بین برد تا مانع هدر رفتن زحمات دوستان رزمنده اش شود.

وی با اشاره به معابری كه برخی از رزمندگان با جسم های نحیف شان بر روی میدان های مین ساخته و زمینه یك پیروزی بزرگ در جنگ را فراهم می كردند، تاكیدكرد: حفظ انقلاب امروز نیازمند از خودگذشتگی و موقع شناسی خواص است.

این كارشناس مسایل سیاسی تصریح كرد: برخی خواص بی بصیرت در فتنه 88 خون به دل دوستان و دلسوزان انقلاب كردند و ما نبایستی اجازة تكرار چنین وقایعی را بدهیم.

تاجیك افزود: آنها پرچم برافراشته و اثر بخش ولایت را نشانه رفته اند و فرزندان غیور ایران اسلامی با وحدت و همدلی بایستی پاسداران این حریم و حافظان خون شهدا باشند.

1724/7431/





:: برچسب‌ها: جزیره ,
:: بازدید از این مطلب : 532
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: